poniedziałek, 18 listopada 2013

Bardzo ważne zapytanie

 

 

Hej Kochane!

 
 
Dzisiaj krótko bo zaraz idę do pracy. To mój pierwszy dzień i trochę się stresuje ale mam nadzieję, że będzie dobrze :)
Trzymajcie kciuki ale nie o tym chciałam dzisiaj pisać.
 
 
Chciałabym Was zapytać czy nie wiecie może co stało się z podkładem Rimmel Match Perfection w żelu?
Nie widziałam go na półkach w drogeriach a on do pracy nadawałby mi się idealnie bo nie muszę go przypudrowywać.
 
Jeśli wiecie czy go wycofali to dajcie znać i gdzie mogłabym ewentualnie kupić odcień 100 Ivory :)
Na allegro patrzyłam i nie ma mojego koloru...
 
 
Na pewno wiecie o który podkład chodzi a jeśli nie to pokazuję zdjęcie :)
 
Ja już uciekam do pracy a Wam życzę miłego popołudnia :)
Buziaki,
Aga:*
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz