poniedziałek, 4 listopada 2013

Nivea Aqua Effect Regenerujący krem na noc do cery normalnej i mieszanej

 
 
 

Hejka Kochane!

 
Jak Wam minął weekend? Mi bardzo szybko. W dodatku przewiało mnie na cmentarzu i dostałam takiej strasznej chrypki w piątek, że nie mogłam mówić, co było dla mnie straszne. Dzisiaj już jest lepiej ale jeszcze źle mi się mówi. Poza tym byłam na rozmowie kwalifikacyjnej i poszła mi nawet dobrze :)
Ale nie o tym chciałam dzisiaj Wam opowiadać.
 
Bohaterem tego postu jest mój ulubiony krem na noc. Jest nim Nivea Aqua Effect do cery normalnej i mieszanej. Stosuję go już od bardzo dawna i mam o nim pewną opinię.
 
 
 
 
 
Opis: Krem na noc wzbogacony w witaminę E i Hydra IQ:
- zapewnia głębokie nawilżenie,
- wspiera proces regeneracji skóry nocą, dzięki swojej pielęgnującej formule z prowitaminą B5,
- pielęgnująca formuła z witaminą E sprawia, że Twoja skóra nad ranem jest wypoczęta i świeża.
Skóra jest intensywnie nawilżona i zregenerowana, wygląda zdrowo i pięknie.
 
Skład:  Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Triisostearin, Cetearyl Alcohol,Isopropyl Palmitate, Glyceryl Glucoside,Hydrogenated Coco-Glycerides, Methylpropanediol,C12-15 Alkyl Benzoate, Synthetic Beeswax, Glyceryl Stearate Citrate, Panthenol, Tocopheryl Acetate,Nelumbium Speciosum Flower Extract, Propylene Glycol, Sodium Carbomer, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Trisodium EDTA, Benzoic Acid, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Limonene, Geraniol, Benzyl Alcohol,Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, BHT, Parfum.


Cena: 15zł
 
Pojemność: 50ml
 
Moja opnia: Kremu używam zawsze wieczorem po dokładnym demakijażu. Nakładam cienką warstwę, która bardzo szybko się wchłania. A rano wstaję z piękną, gładką i nawilżoną skórą
Przez cały czas użytkowania zauważyłam wiele plusów tego produktu.
Dobrze nawilża i regeneruje skórę. Mimo trochę tępej konsystencji dobrze się rozprowadza po twarzy. Krem jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość aby nałożyć na całą skórę twarzy.
Jest ogólnie dostępny w każdej drogerii.
Kolejnym plusem dla mnie jest zapach. Mi on bardzo odpowiada, choć nie każdej może się spodobać.
 
Opakowanie jest bardzo wygodne i solidne. Szklany słoiczek jest bardzo trwały. Kilka razy spadł mi na podłogę i nadal jest w jednym kawałku.
Posiadaczkom długich paznokci może nie odpowiadać "wydłubywanie" produktu ze słoiczka ale można sobie z tym poradzić.
 
Podsumowując jest to bardzo dobry krem i polecam go dziewczynom o cerze normalnej i mieszanej. To, co obiecuje producent, krem robi. Nwilża i regeneruje skórę. Jest ona po nim promienna i świetnie rano wygląda.
 

 
 
 
A Wy używałyście ten krem? Jakie macie zdanie na jego temat? Chętnie się dowiem.
A tym czasem uciekam, miłego popołudnia.
Buziaki, Aga:*
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz