sobota, 9 listopada 2013

TAG Mój pierwszy raz

 
 
 

Hejka Kochane!

 
 
Po pierwsze chciałabym Wam wszystkim podziękować za to, że jest Was coraz więcej.
Bardzo mnie to cieszy i motywuje do regularnego dodawania postów.
Myślę, że niedługo pojawi się w związku z tym jakieś małe rozdanie. Ale to jeszcze muszę pomyśleć dokładniej o tym :)
 
Natomiast dzisiaj siedząc w domu przygnębiona paskudną pogodą postanowiłam odpowiedzieć na TAG, który widziałam u dziewczyn na YT. A mianowicie chodzi o Mój pierwszy raz.
 
Pytań jest kilka więc od razu przechodzę do nich :)
 
 
 
1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Z moją pierwszą poważniejszą miłością rozstałam się już dość dawno. Jakiś czas po rozstaniu utrzymywaliśmy kontakt. Ale on teraz mieszka za granicą, więc nie widuję się z nim i nie rozmawiam. Chyba, że na święta czy urodziny składamy sobie życzenia.
 
2. Jaki był Twój pierwszy napój alkoholowy?
Dokładnie nie pamiętam. Ale było to chyba piwo, które piłam razem z kuzynką.
 
3. Jaka była Twoja pierwsza praca?
Moja pierwsza praca była w pobliskim domu wczasowym. W okresie licealnym pracowałam tam w wakacje jako kelnerka.
 
4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
Jako pierwszy napisał do mnie chłopak, przy okazji mnie budząc :)
 
 5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?
Zdecywodanie był to Mój Chłopak.

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Jeszcze nie miałam okazji lecieć samolotem. Ale jeśli wszystko się uda, może już w najbliższe wakacje polecę.
 
7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
Niestety nie pamiętam :(

8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmiawiałaś?Pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałam była moja mama.
 
9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?
Zaraz po przebudzeniu wypiłam szklankę wody z cytryną
 
10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?
Na typowym koncercie byłam w Krynicy Zdrój. Był to charytatywny koncert Peji.
Natomiast często chodzę na Święto Wód Mineralnych w Muszynie, gdzie za każdym razem występuje inna gwiazda. Święto to jest cykliczne. Pojawia się co roku w sierpniu.
O tegorocznej imprezie możecie poczytać tu .

11. Pierwsza złamana kość.
Na szczęście nie miałam jeszcze nic złamanego.

12. Pierwszy piercing.
Jeśli się to liczy to w podstawówce miałam przebite uszy.

13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.
Pierwszy raz za granicą byłam na Słowacji. Było to już bardzo dawno temu.

14. Pierwszy film, który pamiętasz.
To było bardzo dawno temu i niestety nie pamiętam tego. :(

15. Pierwsza uwaga w dzienniczku.
Byłam grzeczną uczennicą. Uwag takich poważniejszych raczej nie dostawałam. Ale jakieś tam, że przeszkadzałam na lekcjach i rozmawiałam z koleżankami pojawiały się czasami.  

16. Pierwszy współlokator.Na razie mieszkam z rodzicami. Ale moim współlokatorem w pokoju jest Mój M :)
 
 
 
To już koniec pytań. Zapraszam Was do odpowiedzenia na te pytania. Jeśli to zrobicie, podeślijcie w komentarzu link, chętnie poczytam :)
A tym czasem uciekam.
Miłego weekendu ;)
Buziaki,
Aga:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz