sobota, 23 listopada 2013

Paczka od Eveline Cosmetics

 
 

Hejka Kochane!

 
 
 
 
Kilka dni temu dostałam wiadomość od Eveline:
 
"Pani blog w comiesięcznym losowaniu został wybrany do testowania naszych produktów."
 
 
Oczywiście od razu odpisałam i podałam dane, które wymagali i wczoraj dostałam paczuszkę :)
 
A w niej:
1. Nawilżająco-ujędrniający balsam Kwiat Lotosu
2. Kwas hialuronowy Serum nawilżająco wygładzające
3. Odmładzający krem do rąk 8w1
4.  Ideal Stay Fluid trwale kryjący bez efektu maski 
 
 

 
 
A Wy również miałyście to szczęście dostania kosmetyki od Eveline?
Jeśli tak, pochwalcie się, jestem ciekawa czy mamy te same produkty, czy może inne :)
Przyznam się, że nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków więc chętnie je przetesuję :)
A tym czasem uciekam, ponieważ dopiero wróciłam do domu z pracy.
Do następnego,
Aga:*
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz