środa, 6 listopada 2013

Ostatnie nowości kosmetyczne i nie tylko

 
 

Hej Kochane!

 
 
 
Dzisiaj pokażę Wam kilka rzeczy, które udało mi sie ostatnio zakupić.
Są to głównie kosmetyki ale znalazła się też jedna bluzeczka i trochę biżuterii :)
 
 
Wypatrzyłam sobie ostatnio fajną bluzkę w Pepco. Na zdjęciu może nie wygląda rewelacyjnie ale gdy ją założę wygląda świetnie.
Cena to 19.99zł
 

 

 
 
Z biżuterii kupiłam też bransoletkę (4.99zł) i kolczyki (7.99zł)
 

 

 
Teraz przejdę do kosmetycznej częśći zakupów :)
 
Jakiś czas temu zakupiłam w biedronce płyn micelarny BeBeauty na promocji. Będąc ostatnio znów w Biedronce dokupiłam jeszcze 2 buteleczki.
 

 
 
Jakiś czas temu był szał na lakiery piaskowe. Chciałam sobie kupić z Golden Rose ale u mnie stacjonarnie nie mogłam znaleźć a nie chciałam przepłacać zamawiając na allegro. Ale w końcu ostatnio udało mi się je znaleźć. Zdecydowałam się na dwa kolory, z których jestem zadowolona.
Cena to 10.99zł
 

 

 
 
W Naturze kupiłam sobie nowy zapach. Jest nim bardzo słodki Playboy Super Playboy.
Cena to 25.90zł

 
 
Kolejną rzeczą jest już kolejna buteleczka tuszu My Secret Extra Lash Mascara
 
 

 
Razem z lakierami Golden Rose kupiłam pomadkę Nivea o zapachu truskawkowym
 

 
 
Ostatnią rzeczą są patyczki kosmetyczne firmy Milly. Są one niezbędne dla mnie przy wykonywaniu makijażu.
Cena to 1.97zł w Naturze.
 

 
 
Na chwilę obecną to już koniec moich zakupów. Wszystko potrzebne mam i na razie nie planuje kolejnych zakupów kosmetycznych.
A Wam co ostatnio udało się kupić? :)
Do następnego, buziaki,
Aga:*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz