piątek, 29 listopada 2013

Liebster Blog Award 2

 

 

Hej Kochane!

 
 
Przeglądałam dzisiaj Wasze komentarze i zobaczyłam, że zostałam nominowana do LBA przez Magdę. Za co bardzo jej dziękuję.
 
Nie tak dawno odpowiadałam na ten TAG ale postanowiłam drugi raz na niego odpowiedzieć.
 
 
 
1. Ulubiony smak lodów?
Bardzo lubię lody śmietankowe i wanioliowe.
 
2. Często wychodzisz z domu bez makijażu?
Czasem zdarza mi się wyjść ale bardzo rzadko.
 
3. Twój sposób na długie jesienne wieczory?
Wieczór pod kocykiem z gorącym kakao czytając książkę, pisząc posty lub po prostu spędzenie czasu z Moim M.  
 
4. Kawa czy herbata?
Zdecydowanie herbata.
 
5. Ulubiony kolor?
Bardzo lubię wszystkie kolory. Jednak najbardziej lubię miętowy, czarny, biały, kobaltowy.
 
6. Twoje największe marzenie?
Może spełnić się za 2lata :)
 
7. Jaki element makijażu najbardziej lubisz?
Piękny makijaż oka. Ładnie wyblendowane cienie i do tego czarna cienka kreska :)
 
8. Szminka czy błyszczyk?
Kiedyś tylko błyszczyk. Teraz przekonałam się do szminek.
 
9. Co Cię najbardziej denerwuje u innych?
Najbardziej denerwuje mnie to, że ludzie uważają się za najlepszych i myślą, że są nad innymi.
 
 
10. Kto jest twoim blogowym idolem/autorytetem?
Aktualnie nie mam nikogo takiego.
 
11. Bez czego nie wyszłabyś z domu?
Bez makijażu, komórki i portfela.
 
 

Miłego weekendu kochane :)
Do następnego,
Aga:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz