piątek, 15 listopada 2013

Liebster Blog Award

 

 

Hej Kochane!


Grafika zaczerpnięta z bloga http://kosmetyczkaagnes.blogspot.com


Zasada zabawy:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 
 
 
Dzisiaj przychodzę do Was z dość nietypowym postem. Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Dalilę . Jest bardzo mi miło i motywuje mnie to do dalszej pracy i udoskonalaniem siebie jak i bloga.
Jeśli nie znacie Dalilę, zapraszam Was do zajrzenia na jej bloga.
 
Kochana bardzo Ci dziękuję za to wyróżnienie. I żeby nie przedłużać przechodzę do pytań :)
 
 
1. Twoje ulubione książki?
Lubię książki o tematyce II wojny światowej, holocaustu, np "Medaliony" Zofii Nałkowskiej,
 
2. Dlaczego założyłaś bloga?
 Długi czas przed założeniem bloga czytałam inne i oglądałam filmiki na YT o tematyce urodowej. Postanowiłam, że też chciałabym mieć swojego bloga, gdzie mogłabym pisać o kosmetykach, swoim życiu codziennym i wszystkim innym.
 
3. Jeden ulubiony element Twojej garderoby?
Trudno wybrać jeden ale chyba będą to buty.
 
4. Ulubione danie?
Mam kilka ulubionych ale taki najbardziej ulubiony to chyba spaghetti.
 
5. Ulubiony blog?
6. Ulubiona marka kosmetyków?
Bardzo lubie kosmetyki Essence i ich mam najwięcej.
 
7. Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?
Zdecydowanie nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki, rozmów z Moim M gdy się nie widzimy i bloga.
 
8. Co najbardziej cenisz u innych?
Przede wszystkim szczerość.
 
9. Największe marzenie?
Może trochę banalne ale chciałabym założyć z M szczęśliwą rodzinę, mieć fajne dzieci i zamieszkać w drewnianym domu w stylu zakopiańskim. Najlepiej gdyby był z dużym ogrodem gdzieś w cichym zakątku naszych Polskich Gór.
 
10. Bez czego nie ruszasz się z domu?
Bez makijażu, telefonu i portfela.
 
11. Ulubiona marka ubrań?
Nie mam ulubionej marki.
 


Moje nominacje:
Magda
Agnieszka
Basia
Klaudia
Paulina
Blanka
Karolina
Kosmetyczna Hedonistka
Marta
Sandra
Patrycja


Moje pytania:
1. Czy udało spełnić Ci się Twoje najskrzytsze marzenie?
2. Jakie jest Twoje hobby?
3. Czym dla Ciebie jest blogowanie?
4. Jakie jest Twoje motto życiowe?
5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
6. Twój ulubiony film?
7. Co najczęściej robisz w wolnym czasie?
8. Twój ulubiony blog?
9. Chciałabyś mieć tatuaż? Jeśli tak to jaki i gdzie?
10. Jaki kraj chciałabyś zobaczyć?
11. Jaki jest Twój stosunek do makijażu?


Zapraszam wszystkich do zabawy :)
Możecie odpowiadać w komentarzach lub podajcie linki do notki dotyczącej LBA :)
Miłej zabawy,
buziaki,
Aga:*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz