niedziela, 17 listopada 2013

TAG Tylko jedno słowo

 

 

Hejka!

 
 
Jaka u Was pogoda? U mnie strasznie zimno ale na szczęście już nie pada. Choć tej nocy miałam sen, że już padał śnieg... Mam nadzieję, że jeszcze się obejdzie bez niego.
Natomiast po obejrzeniu filmiku Panny Joanny  postanowiłam również odpowiedzieć na TAG, który Asia ściągnęła z niemieckiego YT. TAG nosi tytuł "Tylko jedno słowo" i polega na odpowiedzeniu po jednym słowie na każde pytanie.
Pytań jest sporo więc przechodzimy już do nich :)
 
 
 
1. Gdzie jest Twój telefon?
Na stoliku.
 
2. Twój partner?
Niezastąpiony.
 
3. Twoje włosy?
Osłabione.
 
4. Twoja mama?
Najlepsza.
 
5. Twój tata?
Uparty
 
6. Twój ulubiony przedmiot materialny?
Portfel
 
7. Twój sen z zeszłej nocy?
Nie pamiętam
 
8. Twój ulubiony napój?
Kakao
 
9. Twój wymarzony samochód?
BMW X1
 
10. Pokój, w którym jesteś?
Przytulny.
 
11. Twój ex?
W porządku
 
12. Twój strach?
Pająki
 
13. Kim chciałabyś być za 10 lat?
Sobą.
 
14. Z kim spędziłaś ostatnią noc?
Z chłopakiem
 
15. Jaka nie jesteś?
Wredna
 
16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz?
Jadłam
 
17. Co masz na sobie?
Sukienkę
 
18. Ulubiona książka?
"Medaliony"
 
19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
Jabłko
 
20. Twoje życie?
Szczęśliwe
 
21. Twój nastrój?
Jesienny
 
22. Twój przyjaciel?
Wspaniały
 
23. O czym teraz myślisz?
O niczym
 
24. Co teraz robisz?
Odpowiadam
 
25. Twoje lato?
Gorące
 
26. Co jest w Twoim telewizorze?
Ranczo
 
27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś?
Dzisiaj
 
28. Kiedy ostatni raz płakałaś?
Nie pamiętam
 
29. Szkoła?
Niezbędna
 
30. Czego teraz słuchasz?
Serialu
 
31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe?
Spacery
 
32. Wymarzona praca?
Dostałam
 
33. Twój komputer?
Asus
 
34. Za oknem?
Słońce
 
35. Piwo?
Czasami
 
36. Meksykańskie jedzenie?
Czemu nie
 
37. Zima?
Mroźna
 
38. Religia?
Bardzo ważna
 
39. Wakacje?
Wymarzone
 
40. W Twóim łóżku?
Pościel
 
41. Miłość?
Mateusz
 
 
 
Mimo wszystko ciężko było wykonać ten tag. Ale fajnie się przy tym bawiłam.
TAGuję wszystkich moich czytelników. Jeśli macie ochotę odpowiedźcie na te pytania :)
 
Do następnego, buziaki,
Aga:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz