poniedziałek, 25 listopada 2013

Zdenkowany #5 Płyn do kąpięli Orginal Source Mango i Macadamia

 

 

Hej Kochane!

 
Co u Was słychać? Ja dziś wstałam i za oknem zobaczyłam pierwszy śnieg. W sumie się cieszę :)

 
A dzisiaj chciałabym Wam przedstawić wykończony już płyn do kąpieli Orginal Source.
O produktach tej firmy nie muszę dużo mówić, każdy kto interesuje się kosmetykami, z pewnością je zna. Dużo było o nich na blogach i YT.
 
Płyn ten kupiłam w Biedronce chyba jeszcze przed wakacjami, jak dobrze pamiętam.
 



 
Opis: Mango i orzechy makadamia w postaci płynu do kąpieli to jedno z naszych ostatecznych rozwiązań w walce z rutyną. Owy tropikalny duet możesz kojarzyć spod prysznica, ale uwierz nam - to co potrafi w wannie, jest materiałem na osobny rozdział naszej historii.           




 
Cena: Normalnie kosztuje około 10zł. Ja w promocji za dwa zapłaciłam 11.99zł
 
Pojemność: 500ml
 
Skład:

 
Moja opinia: Miałam okazje przetestować kilka produktów OS i stwierdzam, że są rewelacyjne. Bohater dzisiejszej notki bardzo mi się spodobał z kilku powodów. Przede wszystkim nieziemski zapach mango, dość słodki ale jednocześnie odświeżający, który utrzymuje się na ciele dość długo po kąpieli. Płyn jest gęsty dzięki czemu jest bardzo wydajny. Jego kolor to lekko rozbielony pomarańczowy. Po wlaniu go do wody otrzymujemy dość sporo piany, która umila nam kąpiel. Nie wysusza skóry i nie podrażnia. Plusem jest również dość przystępna cena.
Podsumowując polecam ten płyn, nawet do wypróbowania. Myślę, że nie będziecie rozczarowane.

A może ktoś z Was miał ten płyn? Polecacie go?

Do nastepnego,
Aga:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz