czwartek, 15 sierpnia 2013

Garnier, Nawilżająca pielęgnacja 7dni Krem do ciała z masłem Shea



Hej!
 
 
Jak spędzacie dzisiejszy dzień? Może dług weekend? Ja niestety sama. Mój M nie przyjedzie dziś do mnie i sama będę sie nudzić w domu. Może po południu pójdę gdzieś na spacer?
 
Ale teraz chciałabym Wam przedstawić jednego z moich ulubieńców pielęgnacyjnych.
A jest nim, jak już zobaczyłyście w tytule krem do ciała z Garniera.
 
 

 
 
Opis: Silnie regenerujący krem do ciała wzbogacony o L - Bifidus i masło shea, które wybrano z myślą o specyficznych potrzebach skóry suchej i zniszczonej. Kremy do ciała to nawilżenie tak mocne, iż pozostaje odczuwalne nawet po 7 dniach od ostatniego użycia. Masło shea zawiera substancje, które odżywiają i regenerują wysuszoną i uszkodzoną skórę. Kremy do ciała Garnier Body to produkty o udowodnionej skuteczności. Skóra staje się delikatniejsza i gładsza w dotyku. Pozostaje nawilżona przez 48 godzin. Widoczne rezultaty już po 7 dniach stosowania: zmniejszenie szorstkość – 27%; zmniejszenie wysuszenia skóry – 29%.
 
  
Skład:
Cena: 19,99zł
 
Pojemność: 300ml
 
Moja opinia: Tak jak wspomniałam już jest to jeden z najlepszym kremów w mojej pielęgnacji. Często borykałam się z przesuszoną skórą zwłaszcza na nogach po depilacji i rękach. Długo poszukiwałam czegoś odpowiedniego aż któregoś dnia przypadkowo kupiłam ten krem na promocji w Naturze.
 
Krem znajduje się w bardzo ładnym opakowaniu niestety nie praktycznym. W związku z tym, że jest to pudełko okrągłe nie nadaje się do zabrania go ze sobą na jakiś wyjazd. Ale za to można go przenieść do innego opakowania.
 
Sam produkt jest rewelacyjny. Lepszego nie miałam.
 
Konsystencja jest bardzo zwarta, treściwa. Mimo to krem bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania przez to, że rozpuszcza się pod wpływem ciepła dłoni. Świetnie nawilża i nie pozostawia tłustego filmu. Skóra po nałożeniu kremu jest delikatna i przyjemna w dotyku.
 

 
Jedynym minusem jest to, że trzeba go stosować non stop. Jeśli się zaprzestanie użytkowania, skóra znów może stać się przesuszona i nie miła w dotyku.
 
Ponadto krem bardzo ładnie pachnie. Zapach utrzymuje się na skórze bardzo długo. Po wchłonięciu jeszcze jest wyczuwalny.
 
Krem jest bardzo wydajny i godny polecenia, ponieważ spełnia swoją funkcję w 100%.
Jednak warto polować na promocje. Cena regularna jest dość wysoka.
Ja swój już kończę i zdecydowanie zakupię ponownie.
 
 

 
 
 
A Wy miałyście ten krem? Jak się u Was sprawdza?
 
Do następnego,
Aga:*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz