środa, 14 sierpnia 2013

Letni wakacyjny TAG

 
 
Hej!
 
 
 
Mimo, że lato już się prawie kończy i pogoda nas nie rozpieszcza postanowiłam zrobić TAG, który przypadkowo znalazłam na YT u kilku dziewczyn.
Pytania zaczerpnęłam od Karoliny ze Stylizacje2.
 
 
1. Jakie są Twoje ulubione lody?
 
Najbardziej lubię lody wanioliowe i śmietankowe. Jednymi z ulubionych są lody Belcanto wanioliowe z sosem ajerkoniakowym i czekoladą z Biedronki.
 

 


 
 
2. Twój ulubiony owoc
 
Uwielbiam owoce sezonowe typu truskawki, maliny, borówki, czereśnie i inne w każdej postaci. Czy to świeże, czy w cieście lub koktajle.
Poza tym lubię arbuzy, banany, pomarańcze :)
 



 
3. Japonki, sandały czy baleriny?
 
Z bardzo upalne dni zdecydowanie wybieram sandałki. Jakiś czas temu kupiłam sobie sandałki, które non stop noszę i są bardzo wygodne. Pojawiły się w zakupach i ulubieńcach z lipca.
 
 



 
4. Jaki lubisz lakier na stopach - french, 1 kolor czy bez lakieru?
 
Zdecydowanie jeden kolor. Czasami robię też french dla odmiany ale jednak kolor jest najlepszym rozwiązaniem. Najbardziej podoba mi się czerwony kolor :)
Na poniższym zdjęciu mam lakier My secret odcień 170 Raspberry z serii pachnącej podczas wysychania:)
 

 
 
 
 
5. Preferujesz bikini, tankini czy strój jednoczęściowy?
 
Preferuje zdecydowanie bikini. Kiedyś nie byłam na tyle odważna, żeby paradować w skąpym bikini wśród innych ludzi natomiast od pewnego czasu nabrałam odwagi, pewności siebie i nie wstydzę się rozebrać do bikini :)
 
 

 



 
6. Jak lubisz się opalać - solarium, samoopalacz czy słońce?
 
Na solarium nie zdecydowałam się jeszcze nigdy. Samoopalacz czasem używam ale tylko na większe wyjścia. Nie jestem zadowolona z samoopalaczy, ponieważ częso powstają smugi.
Z tego wynika, że najbardziej preferuję słońce, oczywiście z filtrami :)
 

 
 
 
7. T-shirt czy top?
Na upały zdecydowanie topy. Dużo odsłaniają więc nie jest nam tak gorąco jak w T-shirtach :)
 
 
 
 
 
8. Spodnie, krótkie spodenki czy spódnica?

 
Na codzień krótkie spodenki. Na większe wyjścia spódnica lub sukienka.
 
 



 
9. Gładka skóra - golenie, woskowanie czy depilator?



 
Zdecydowanie golenie. Na wosk nigdy się nie zdecyduję. A depilator może kiedyś sobię kupię :)
 
 
 
 

 
10. Baseny czy jezioro?
 
Lubię zarówno basen niekryty jak i jezioro :)
 
 
 
 
 
 
 

 
 
To już tyle pytań :)
Zapraszam wszystkich chętnych do zrobienia tego TAGu.
Swoje odpowiedzi zostawcie w komentarzach :)
 
Do następnego,
Aga:*
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz