sobota, 3 sierpnia 2013

TAG: Moja makijażowa historia

Hej!
 
 
Postanowiłam dziś przyjść do Was z Tagiem, który zobaczyłam u Hanii, Ewy RLM i Karoliny ze Stylizacje2, która nakręciła wraz z TheOleskaaa :)
 
Pytania zaczerpnęłam właśnie od dziewczyn :)
 
 
1. W jakim byłaś wieku gdy zaczęłaś się malować?
 
W wieku 12-13lat zaczęłam malować usta takimi błyszczykami kulkowymi i jakimiś kosmetykami dodawanymi do gazet. Potem kupiłam swój pierwszy podkład z Sensique, który podpatrzyłam u kuzynki. Natomiast pod koniec gimnazjum zaczęłam kupować więcej tych kosmetyków aż doszłam do takiego momentu, że tego co mam chyba nie zużyję nigdy.
 
 2. Jak to się stało, że zainteresowałaś się makijażem?

Będąc jeszcze w gimnazjum kupowałam gazety typu Bravo, Bravo girl gdzie były dołączane kosmetyki i tak zaczynałam. Potem coraz bardziej mnie to ciekawiło aż zaczęłam szukać różnych makijaży kosmetyków w Internecie, aż w zeszłym roku odkryłam dziewczyny nagrywające na YT. Było to całkiem przypadkiem. Szukałam jakiegoś fajnego makijażu na wesele i natknęłam się na konto Moniki Ladymakeup . Potem zaczęłam poznawać inne dziewczyny i tak się zaczęło :)


3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych marek?
 
Lubię kosmetyki marki Essence, Rimmel, Catrice, Lirene, Golden Rose.


4. Co znaczy dla Ciebie makijaż?
 
Makijaż jest dla mnie dopełnieniem stylizacji, małą poprawką tego co we mnie nie jest idealne, pasją.

5. Jeśli mogłabyś nałożyć na twarz tylko i wyłącznie 4 produkty, to jakie by to były?


Podkład, puder, tusz i jakaś pomadka bądź błyszczyk.

6. Co najbardziej lubisz w makijażu?


Najbardziej lubię brak ograniczeń, noepowtarzalność, dowolność w wykonywaniu go. Poprzez makijaż moge zmieniać się w zależności od humoru. Raz mogę być delikatną, zwiewną romantyczką a innym razem mogę być rockową dziewczyną.

7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach?

Sądzę, że nie tanie nie znaczy złe. Wiele tanich kosmetyków jest rewelacyjnych. A te kosmetyki droższe nie zawsze są takie rewelacyjne. Myślę, że w większości płaci się za markę, a nie dany produkt.
 

8. Jaką radę dałabyś początkującym?

Przede wszystkim, jeśli nie potrzebujecie nie nakładajcie na siebie tony tapety, bo to jednak nie zawsze działa dobrze na cerę.Zwłaszcza młodą.
Natomiast jeśli uważasz, że potrzebujesz makijażu, pamiętaj, że "mniej znaczy więcej". Na początek zdecydowanie wystarczy Ci tusz do rzęs, błyszczyk i ewentualnie kredka do powiek.
 

9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie rozumiałaś?

Chyba nie ma takiego.
 

10. Co myślisz o makijażowej społeczności na YT?

Myślę, że dziewczyny odwalają świetną robotę. Obejrzałam już tysiące filmów i wiele się nauczyłam dzięki nim. Wiele razy korzystałam z ich porad i nie zawiodłam się.
Jestem stałą widzką:
I wiele innych dziewczyn.
 
 
Myślę, że spodoba się Wam TAG i też go zrobicie.
TAGuję wszystkich moich obserwatorów i każdego, kto ma ochotę napisać.
Odpowiedzi zostawcie w komentarzach, żebym mogła sobie poczytać :)
Ja uciekam szykować się na przyjazd znajomych :)
 
Do następnego,
Aga:*
 
     
     




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz