środa, 21 sierpnia 2013

Zdenkowany #4 Żel pod prysznic Orginal Source Raspberry & Vanilla Milk

 
 

Hej!

 
 
U mnie dziś paskudna pogoda. Od samego rana pada i jest strasznie zimno. I nic nie wskazuje na to, aby się poprawiło w najbliższym czasie. A u Was jaka pogoda?
 
 
Aura nie sprzyja wychodzeniom z domu więc postanowiłam nadrobić wszelkie zaległości na blogu.
A więc zaczynam od nowego posta.
Jego bohaterem jest żel pod prysznic Orginal Source o niebiańskim zapachu Raspberry & Vanilla Milk.
 
 
 
 
Opis: Obie obłędnie pachną, a w połączeniu mogą uzależniać! Soczysta malina i aromatyczna wanilia jeszcze nigdy nie tworzyły tak zgranego duetu. Nierutynowe doznania pod prysznicem gwarantowane! Nowy żel pod prysznic Original Source Raspberry & Vanilla Milk pachnie słodko jak puszyste pianki marshmallow. Zapewnia intensywne doznania, a skórę pozostawia pachnącą i nawilżoną.
 
Cena: 10zł
 
Pojemność: 250ml
 
 

Skład:
 
Moja opinia:  Żel jest bardzo dobry. Nie zauważyłam minusów. No może jedynie dość wysoka cena, bo jednak uważam, że mógłby być trochę tańszy. Natomiast warto polować na promocje, bo produkt sam w sobie jest rewelacyjny.
 
Opakowanie jest bardzo ładne, schludne. Stabilnie stoi pod prysznicem. Dzięki niewielkiemu otworowi z opakownaia wydobywa się odpowiednia ilość produktu. Dzięki czemu jest wydajny.
 
Konsystencja jest odpowiednia jak dla żeli. Nie jest ani za rzadka ani za gęsta.
Produkt ma jasno różowy kolor, co możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.
 
Żel bardzo dobrze się pieni, przez co dobrze myje. Nie podrażnia skóry, nie wysusza ale i też nie nawilża. Dla mnie to nie problem, bo i tak się balsamuję :)
 
A co najważniejsze dla mnie, przepięknie pachnie, co umila mi prysznic. Zapach jest bardzo słodki i utrzymuje się długo na skórze oraz w łazience.
Jak dla mnie zapach podobny jest do cukierków Alpenliebe.
 
 

 

 
 

 
 
Żel zdecydowanie godny polecenia i wypróbowania. Na okres letni może być dla niektórych za słodki ale na jesienne czy zimowe dni będzie jak znalazł :) Polecam i zachęcam do zakupienia :)
 
Jeśli miałyście ten żel dajcie znać jakie macie zdanie na jego temat. A może miałyście jakiś inny wariant zapachowy i polecacie? Chętnie wypróbuję :)
 
Do następnego,
Aga:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz