piątek, 23 sierpnia 2013

Najlepsza emulsja do higieny intymnej - Lactacyd Femina

 
 
Hej!
 
 
Kochane dzisiaj chciałabym Wam przedstawić następce żelu z Sorai, którym wspomniałam TU.
Nie był dla mnie dobry więc kupiłam sobie inny. Wybór padł na znany juz chyba wszystkim Lactacyd Femina.
 
Jest zdecydowanie lepszy od poprzednika. Ale o wszystkim Wam opowiem poniżej.
 
 
 
 
Opis: Bardzo łagodna, nie zawierająca mydła emulsja. Specjalna formuła zawiera kwas mlekowy, który pomaga utrzymać naturalną równowagę pH pochwy i chroni jej błonę śluzową przed podrażnieniami. Odczyn pH 5.2.
 
Skład: 

 
 

 
Cena: 13zł
 
Pojemność: 200 ml
 
Moja opinia: Opakowanie jest bardzo ładne wizualnie. Jednak jedynym minusem jest fakt, że moja wersja nie ma pompki, która zdecydowanie ułatwia korzystanie z produktu pod prysznicem.
Jednak można kosmetyk przelać do innego opakowania.
 
Stosuję go od początku sierpnia i mam bardzo pozytywne zdanie na jego temat.
 
Dobrze myje, nie podrażnia mnie w porównaniu do poprzedniego. Jest bardzo wydajny, nie wysusza, dobrze się pieni, przez co potrzeba niewielką ilość produktu.
 
Konsystencja jest dość rzadka, co przy nie uważnym użytkowaniu może powodować, że umulsja będzie mało wydajna. Jednak, gdy będziemy ostrożnie używać lub przelejemy sobie do opakowania z pomką będzie ok.
Co do zapachu, jest bardzo ładny, delikatny, długo się utrzymuje, daje efekt odświeżenia na kilka godzin.
 
 
Jak dla mnie najlepszy produkt do higieny intymnej jaki miałam. Stosuję go za każdym razem pod prysznicem. W ciągu dnia jeśli jestem poza domem, zawsze przy sobie mam chusteczki Lactacyd, które mogą być alternatywą dla emulsji w ciągu dnia.
Podczas okresu też go używam. W te dni używam go kilka razu w ciągu dnia dla odświeżenia i lepszego poczucia czystości, że tak powiem :)
Tak jak producent proponuje, możemy stosować go również po stosunku płciowym lub po wysiłku fizycznym.
 
Zdecydowanie polecam tą emulsję dla wszystkich dziewczyn i kobiet. Nie podrażnia i jest bardzo delikatny.
 
Cena regularna może być dla niektórych dość wysoka dlatego polecam polować na promocje. W Naturze często jest w dwupaku za 18zł więc to jest bardzo dobra cena :)
 
 

 
 
 

 
 
A Wy miałyście tą emulsję?
Jakie są Wasze odczucia po jej użytkowaniu?
Ja uciekam i życzę Wam udanego i ciepłego weekendu
 
Do następnego,
Aga:*
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz