poniedziałek, 19 sierpnia 2013

!TAG: Kocham Lato!

 
 

Hej!

 
 
Kochane przepraszam, że tak późno piszę tego posta, ale wcześniej nie miałam czasu.
Weekend spędziłam bardzo aktywnie. W sobotę po południu wybrałam się z Moim M na basen. Pojechaliśmy rowerami. Trochę było ciężko, ale dałam radę :)
Byliśmy sami i było cudnie :) :*
W niedzielę również byliśmy na basenie. Jednak nie sami. Była z nami moja siostra i kuzynka.
Popołudnie jakoś tak zleciało beztrosko. Dzisiaj rano musiałam wstać o 5 żeby jechać z mamą do Sącza. Jak wróciłam nie miałam sił na nic.
 
No ale nie o tym ten post. Dzisiaj chciałabym zrobić dla Was TAG, który widziałam u kilku dziewczyn na YT. A mianowicie chodzi o TAG Kocham Lato.
 
Ze względu na długi wstęp przechodzę do pytań. Ten TAG będzie niestety bez zdjęć, ponieważ nie miałam kiedy je zrobić. Ale obiecuję się poprawić na następny raz :)
 
 

1. Ulubiony bronzer?

 
Moim ulubionym i jedybym bronzerem jest Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder w odcieniu 010 Light Bronze.
 

2. Ulubiony napój na plaży/w hamaku/przy basenie?

 
W lecie najczęśniej piję wodę oraz kompoty z własnych owoców :)
 

3. Ulubiony produkt do ust?

 
Tu mam kilka produktów. Przede wszystkim znany wszystkim balsam Tisane, który używam na noc. Na codzień używam masełka z Nivea Raspberry Rose. Natomiast na większe wyjścia Essence Stay Matt w odcieniu 01 Velvet Rose
 

4. Plaża czy basen?

 
Na plaży nie miałam jeszcze okazji być. Pływać nie umiem ale za to bardzo często chodzę na basen do pobliskiego Ośrodka Wypoczynkowego, w którym kiedyś pracowałam i pracuje moja mama.
Lubię tam sobie pójść. Natomiast myślę, że plaża również mi się spodoba :)

 

5. LATO - szalone włosy! ULUBIONY produkt do stylizacji włosów?

 
Z włosami na dzień dzisiejszy nic nie robię specjalnego. Myje je w jednym szamponie od dłuższego czasu. Do tego używam maski mlecznej z Kallosa i nic poza tym. A czeszę najczęściej w koka, ponieważ w upały nie jest wygodnie w długich rozpuszczonych włosach :)

 

6. Opalanie się-smażing/plażing czy FAKE TAN?

 
Na solarium nie chodzę. Samoopalaczy często nie używam z tego względu, że nie umiem. Zazwyczaj wychodzą mi smugi, co wygląda nieestetycznie. Dlatego zdecydowanie wybieram naturalne opalanie. Oczywiście z filtrami.
 

7. Ulubiony lakier do paznokci?

Nie mam swojego ulubionego. Często nosiłam:
*Golden Rose Paris 238
Oraz cztery lakiery z serii blogerskiej:
* 2 Electric Orange
* 1 Słoneczny Patrol
* 9 Peaches and Cream
* 7 Blue Lake
 

 

8. Jakakolwiek tradycja związana z latem?

 
Nie mam żadnej takiej tradycji.
 

9. Ulubiony zapach?

 
Nie mam ulubionego zapachu. Uzywam tego, co akurat wpadnie mi w ręce.

 

10. Ulubione jedzenie na Barbecue lub grill?

 
Zdecydowanie lubie karkówkę zamarynowaną dzień wcześniej. Lubie też sałatkę własnego pomysłu, do której podam Wam przepis na jakiś czas.
 

11. Plany na wakacje 2013?

 
Planów nie mam żadnych. Może na okres wylwestrowo-noworoczny się gdzieś wybierzemy z M.
Ale na razie nic nie planujemy.
 
 
 
To tyle pytań. Jeśli się Wam TAG spodobał, dajcie znać.
Zachęcam Was do jego wykonania, chętnie poczytam.
 
Pozdrawiam i do nastepnego,
Aga:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz